Saturday 18 June 2011

ဘုရားရွင္ေဆးေတာ္

ေဆးသမားတို ့သည္
ကုလို ့ပ်ာက္မွ ကုမယ္
မေပ်ာက္တဲ ့လူေသ
ကုေတာ့လဲ ေရာ ့ဒီေဆးခါးၾကိးေသာက္
ေရမခ်ိဳးအစာမစား
အ၀တ္မလဲနဲ ့လို ့
ကုတာေတြ ့ဘူးၾကပါသလား??

ဘုရားရွင္တို ့လဲ ဒီလိုပါဘဲ။ကိေလသာထူေျပာေသာ ေရာဂါရွင္ သတၱ၀ါေ၀ေနယ်တို ့ကို ကုသရာမွာ တရားေတာ္တည္းဟူေသာ အျမိဳက္ေဆးကို သင့္သလိုသံုးရပါတယ္ ။

တရားေတာ္ေတြက
ေသခ်ာနာယူမွတ္သားရင္ေတာ့
တရားရနိုင္တာေတြခ်ည္းဘဲဆိုတာ လက္ခံပါတယ္။
ဒါေပမဲ ့
အဲလိုတရားရဘို ့ဘဲ သံုးရမယ္
က်န္တာ မသံုးရ
ဆိုရင္ေတာ့
တရားေသ
လူမိုက္စကားျဖစ္ပါေရာလား
အေျခခံကေတာ့
ခြဲရတာ
၁) တခြက္ထဲတိုက္တဲ ့ေဆး
အရွင္သာရိပုၾတာၾကီးေသာတာပန္တည္တဲ ့ ေယဓမၼာ ခ်ီဂါထာမ်ိဳး
အရွင္ဗါရုလ
အနာဂါမ္ျဖစ္ေစတဲ ့ ဒိေ႒ဒိ႒ံမတၱံလို သုတၱန္မ်ိဳး
၂)က်ေတာ့ ေဟာလိုက္
လက္ေတြ ့က်င့္ခိုင္းလိုက္ နဲ ့
ဓမၼစၾကာလိုတရားေတာ္မ်ိဳး
၃)က်ေတာ့ ျဖစ္နိုင္မဲ ့လူကို တခါထဲ ညွစ္က်င့္ခိုင္းတာ
အရွင္မဟာကႆပရဲ ့ဓုတင္ ၁၃ပါးလို
၄)က်ေတာ့
ေရာဂါကၽြမ္းေနတဲ ့
လူကိုသက္သာေစတာအဇတသတ္
နာရတဲ ့သာမညဖလသုတ္လို
၅)က်ေတာ့ တရားရေရးမွာ
ပါတ္၀န္းက်င္မမွ်တာကို
ေျဖရွင္းေပးတာ
ေမတၱသုတ္
ရတနသုတ္
ဓဇ၈ၢသုတ္လို
၆)က်ေတာ့
ေပ်ာက္ခ်ိန္မတန္ေသးတဲ ့
နာတာရွည္ေရာဂါသည္ကို
အနာေနရံုေလး
တို ့တို ့ေပးထားတာ
ေကာသလမင္းတို ့
လို
၇)က်ေတာ့
ေနာင္အခါ ဆရာျဖစ္ေလာက္တဲ ့
သူေတြအတြက္ စည္းကမ္း (၀ိနည္း)
နဲ ့ေရာဂါ စံုစမ္းပံု အတက္အက်ၾကည့္ပံု
ကုထံုးေတြကို
ထားခဲ့ တာ
( အဘိဓမၼာ ၇က်မ္း ) ရယ္လို ့ နည္းအဖံုဖံုထားခဲ့ပါတယ္ ။
ဘုရားရွင္တို ့သည္ သတၱ၀ါ ေ၀ေနယ်တို ့ရဲ ့အနုအရင့္လိုက္လို ့ ထိုက္သင့္သလို သံုးခဲ ့တဲ ့ တရားေတာ္မ်ားကို ေနာက္ဆရာေတာ္မ်ားကလဲ သင့္သလို အသံုးခ်ခဲ့တာ ေထရ၀ါဒ ႏွစ္ ၂၆၀၀ နီးပါေပါ့
ဒီေတာ့ ဒါန သီလ တန္သူကို ဒါနကထာ သီလကထာ။
ေလာကီဒုကၡေရာက္ေနသူတို ့ကို ပရိတ္ ကမၼ၀ါ ။
ကိေလသာကုန္ခမ္းလိုသူတို ့ကို ၀ိပႆနာ
ဆရာျဖစ္လိုသူေတြကို ၀ိနည္းသုတၱန္ အဘိဓမၼာမွစလို ့ နိႆယတိုင္ေအာင္ သင္ေပးသင္ယူေနတာေတြမွာ ဟိုတရားကသာတယ္ ။ ဒိတရားက ဘုရားမေဟာလို ့ တရားေသမယူထိုက္ပါေၾကာင္း
တဆက္ထဲဘဲ ေတြးဆစရာေလးတခုကေတာ့
ေဆးကုခံေတာ့မယ္ဆို ဆရာ၀န္ဘယ္နိုင္ငံက ဘြဲ ့ ဘယ္ႏွခု နဲ ့ ခုေရာ လိုင္စင္ရွိရဲ ့လား ( စည္းကမ္းေတြကို လ ိုက္နာခဲ ့ရဲ ့လားလိဳ ့ ) စစ္ေဆးစံုးစမ္းေနက် လူေတြဟာ မိမိတရားရဘို ့ ဆရာတင္ေတာ့မယ္ဆိုရင္
၀ိနည္းေတာ္ကိုဘယ္ေလာက္ေလးစားျပီး ျမတ္ဘုရားရဲ ့ႏွဳတ္ခပါတ္ေတာ္မ်ားကိုဘယ္ေလာက္ထိန္းသိမ္းလဲ ဆိုေလးေလာက္ေတာ့ အရင္ေလ့လာသင့္ပါေၾကာင္း

No comments:

Post a Comment